- La Reina i les Dames de les Festes Patronals participen en els tradicionals jocs a l’aigua aquest divendres 11 de setembre al migdia
El Port Pesquer de Peñíscola ha sigut escenari este divendres al migdia d’un dels actes més divertits de les Festes Patronals en honor a la Mare de Déu de l’Ermitana.

A partir de les 12:30h s’han celebrat els tradicionals Jocs Aquàtics infantils, consistents en el pal ensabonat i el llançament d’inflables a l’aigua. Una activitat que cada any congrega a centenars de persones al voltant de la dàrsena pesquera.

La Reina i les Dames de les Festes 2026 han participat activament en l’acte, sent les encarregades de llançar els inflables a l’aigua i donar el tret d’eixida a les proves. Els guanyadors han sigut premiats amb un pernil.

Al finalitzar els jocs, la festa ha continuat a l’aigua amb activitats de piragües i taules de paddle surf.

































